Monday, 14 December 2015

10 Soalan dari Ladyana

Assalamualaikum w.b.t,

                                         

1) Kenalkan diri awak
Boleh panggil saya Ainur. Kalau tak nak, bolehlah panggil Taylor Swift atau Katy Perry tapi kalau panggil nama tu memang confirm saya tak layan jadi panggil Ainur jelah. Umur baru 16 tahun. Kisah hidup saya lebih kurang macam Sofia The First. So, tak payah cerita pun tak apa. haha...

2) Impian awak yang masih belum tercapai?

Nak makan sate XD Impian ke mengidam?

3) Pencapaian yang terbaik dalam kehidupan awak?

Dapat no.1 masa larian perdana 1 Malaysia waktu darjah 6 tapi ada kisah di sebaliknya ^^ ini salah satu pencapaian yang terbaik. ;)

4) Smartphone apa yang anda guna sekarang? Nyatakan sebabnya sekali.

Tak ada

5) Pendapat awak tentang blog saya?

Simple dan tak serabut. Akak ni confirm peminat merah jambu. Header dia pun ada princess.

6) Masakan mak awak yang paling WIN ?

Sambal ayam dan asam pedas untuk dia...

7) Apakah genre buku kegemaran awak dan kenapa awak suka genre tersebut?

Suka genre seram dan misteri sebab kadang-kadang jalan ceritanya tak boleh dijangka.

8) Full time / part time blogger? Berapa kali dalam seminggu / sebulan awak update?

Part-time blogger. Kalau masa cuti macam ni mungkin seminggu dalam satu atau dua kali. Kalau dah mula sekolah nanti bergantung pada tahap kerajinan dan kesuburan idea.

9) Siapakah blogger yang paling awak suka dan kenapa?

Ramai....saya paling suka blogger yang pandai menulis. Maksudnya, ayat dia simple, ada unsur-unsur kelakar walaupun cuma lawak hambar. Bolehlah diterima..#diacuba..haha...

10) Sejak tahun bila awak masuk ke dunia blogger? Kenapa ?

Tahun 2012. Niat awalnya nak buat online diary kononnya. Habis semua benda dicerita. Lepas tu, fikir balik "kau ingat semua orang ambil kisah ke yang kau ni mandi 3 hari sekali, makan 5 pinggan sehari? " haha...

Sekian, terima kasih Princess kak Liyana atau kak Princess Liyana. ;)

                                              ♫ Subhanallah. Alhamdulillah. Allahuakbar ♫
                                               

7 comments:

  1. hi ainur! saya sarah. saya pun minat purple macam awak. umur pun dahlah sama. saya cuma nak tanya je. awak nak tak saya designkan satu header? saya tengah rajin ni. btw, kalau nak nnt komen kat blog kita ehh? :))

    http://messarah.blogspot.my/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi Sarah..salam perkenalan ^^. Kalau awak nak sponsor, apa salahnya...haha..terima kasih :)

      Delete
    2. memang tak nyusahkan pun hahaha sbb tgh rajen :3

      bagitaulaa awak nk yg macam mana/ada perkataan apa :))

      Delete
  2. my oh my adekkk .. hehehe .. sweet nya entri awk buat untuk jawab soalan nie .. btw , thanks yaa ... kita sama laa .. akak pon suka gak tgk sofia the first tuu , eventhough dh 24 y/o . kekeke .. dri situ laa mulanya princess2 nie ... salam perkenalan yaa .. nice blog u ♥ =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...salam perkenalan...sofia the first tu comel.Tak apa..kartun tak mengenal usia ;)

      Delete
  3. jawapan no.6, asam pedas utk dia...mknan ke tjuk drama >_<
    btw, hai ainur...slm prkenalan dri sy Ayuni Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai Ayuni..salam perkenalan...dua2 pun boleh..jawapan pakej..haha^^

      Delete

Terima kasih sudi komen ;)