Monday, 23 November 2015

Cara Mengatasi Error 400 Bad Request

Assalamualaikum w.b.t,

   Dari semalam buka blog tapi kotak followers hilang. Ingatkan sekejap je tapi sampai hari ni kotak tu hilang bukan kat blog ni je tapi kat semua blog yang saya bukak. 

Jadi, saya kliklah benda yang saya bulatkan kat atas. Keluar Bad Request Error 400. Patutlah kotak followers hilang. Jalan terbaik pergilah google macam mana nak atasi masalah ni. Alhamdulillah, terjumpa tuto kat blog ni. Thanks to the owner blog. So, saya nak sharekan kat sini pulak.

\

1. Klik pada button yang saya tunjukkan kat atas.


2. Lepas tu, klik macam kat atas tu pula.

3. Tekan 'Buang' sampai semua benda dalam kotak tu kosong. Lepas tu, klik 'Tutup'.


4. Tekan butang 'Refresh'. Siap! Hope menjadi. :)

♫ Subhanallah. Alhamdulillah. Allahuakbar ♫



2 comments:

  1. In sha Allah boleh...PC pun ada juga alami macam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh..saya pun selalu tapi baru hari ni tahu jalan penyelesaiannya. haha..

      Delete

Terima kasih sudi komen ;)