Monday, 11 March 2013

First Giveaway By Miz Rihani

Assalamualaikum semua,


                                                 
                                     


Syarat-syarat:
1)Mempunyai blog.
2)Follow blog NI dan like NI untuk mengetahui perkembangan GA.
3)Like dan follow sponsor-sponsor(jujur ye)
4)Buat entry yang menarik dan backlink ke entry ini.
5)Kalau rajin tag la kawan dan letak banner di blog(mana tau ada hadiah)
6)Tinggalkan link anda tentang GA di bawah entry ini.(komen).

Nota kaki: 
-Menggunakan pakcik random dan saya sendiri.
-Top referral akan memenangi hadiah yang istimewa(akan diupdate)
-Sponsor pun boleh join.
-Pemilihan pemenang berdasarkan entry dan blog yang menarik.Entry menarik tu ikut korang la nak buat macam mane..lari jauh dari segmen ni pun tak pe..Asalkan menarik(peluang dapat hadiah yang ohsemm lagi tinggi)..Tapi kalau malas,copy jela banner tu...

Yang syarat2 semuanya dah buat kecuali yang like/follow fb dan twitter sebab saya x ada fb dan twitter. Harap tak mengapa.

Saya nak menang entry paling kreatif tapi nak buat macam mana ya? Ermm........fikir sekejap. Ada orang buat pantun, ada orang tulis surat. Saya nak gabungkan dua-dualah. Boleh kan?
_________________________________________________________________________

                                                                                                       Ainur Athikah Binti Zulkeflee,
                                                                                                       boladuri.blogspot.com,
                                                                                                      Google, Malaysia.

                                                                                                      11 Mac 2013.


  Menemui sahabat tercinta Miz Rihani, yang kini sudah tentu berada di bumi Malaysia. Saya berharap saudari berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknya. Saya di sini juga berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping keluarga tercinta.


Saudari,
    Tujuan utama saya menulis surat terhebat ini adalah untuk melibatkan diri dalam satu giveaway yang telah saudari lancarkan dengan jayanya tanpa  diiringi dengan letupan bunga api.  Giveaway yang diberi nama First Giveaway By Miz Rihani ini telah berjaya memikat dan menarik hati saya untuk sertai sama.

 
     Saudari telah meletakkan syarat untuk sertai giveaway ini. Nampaknya, saudari seorang yang berkedudukan tinggi dan hanya orang yang tertentu sahaja dapat sertai GA saudari. Semua syarat-syarat yang saudari tetapkan telah saya patuhi kecuali syarat-syarat yang melibatkan laman buka buku dan burung biru yang comel itu. Saya sudah mempunyai terlalu banyak buku sehinggakan tidak dapat untuk mendaftar laman muka buku yang semakin popular ini dan hebat diperkatakan oleh seluruh masyarakat di segenap empat penjuru dunia ini. Saya juga tidak pandai untuk membela burung biru yang comel itu kerana saya seorang yang terlalu sibuk mengalahkan V.I.P. Adalah diharapkan, perkara ini tidak menghalang saya menyertai GA saudari. 

 Saudari yang dikasihi,

    Saya terlalu gembira sehinggakan senyuman lebar sampai ke telinga  kerana melihat adanya hadiah untuk entry paling kreatif. Buktinya, saya sanggup meletakkan penyepit di mata semata-mata untuk menaip surat ini.  Untuk pengetahuan saudari, saya mempunyai sejarah hitam dengan pak cik random. Adakah saya perlu menceritakan kepada saudari sejarah tersebut? Rasanya tidak perlu kerana bak kata ibu saya, "kita perlu membuka lembaran baru, sejarah yang lalu jangan dikenang". 


     Setakat ini sahajalah coretan saya buat tatapan saudari. Saya berharap saudari sudi menerima surat hebat ini dan memilih saya sebagai pemenang entri paling kreatif. Sebelum saya mengundur diri, izinkanlah saya untuk berpantun serangkap dua:

                                  Orang bujang suka lepak,
                                     Giveaway saudari memang gempak.

                                  Hari-hari makan maggi,
                                      Ramai-ramai serbu sini

                                  Rumah Nina banyak benang,
                                     Pilihlah saya sebagai pemenang.

                                  Pergi tumpang rumah Fifi,
                                     Silap dan salah harap dimaafi.

                                  Pagi-pagi makan sirih,
                                     Sekian terima kasih.


                                                                                                   Salam sayang,
                                                                                                                             Ainur. ^_^
o------o----------o----------o----------o----------o----------o----------o----------o----------o-----o

Surat sudah berjaya dihantar menggunakan pos laju.  Saya nak tag:

1) budak naik kapal terbang
2) budak terminum air hujan
3) kembar kita
4) budak ringan tulang

11 comments:

  1. Hihihi...thanks dear..sangat2 menarik entry yang awak buat ni,,,hargai sangat..tungu pemenang nanti ye..gudlux..dont worry..pakcik random juz hadiah y biasa2 aje..y lain saya pilih..senarai peserta...http://mardiyanhani.blogspot.com/2013/03/senarai-nama-peserta-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. hye
    dtg dr GA yg same ^^
    done follow
    http://iema90.blogspot.com/2013/03/first-giveaway-by-miz-rizhani.html

    ReplyDelete
  3. wahhh siap buat surat sis. semoga berjaya ! chaiyok2!! :)

    ReplyDelete
  4. wah, creative :) good luck k :3

    ReplyDelete
  5. Salam singgah..best of luck..dari segmen yang sama :)

    http://dianaazisworld.blogspot.com/2013/03/first-giveaway-by-miz-rizhani.html

    ReplyDelete
  6. salam. thanks tag tittew. good luck! hope menang. tehee. :)

    ReplyDelete
  7. hey , thnks tag kite :) first time kena tag :) btw,gud luck yawss !

    ReplyDelete
  8. nice entry dear,jemput join segmen saya :)

    PEPLUM & SKIRT+PENCUCI MUKA,MASKER DAN LIP TINT + TOWEL BESAR + NOVEL BIBIR MERAYU HATI BERNAFSU + MAJALAH CAKNA REMAJA + KEYCHAIN SABAH/SARAWAK + CINCIN MANIK HANDMADE + RUANGAN IKLAN BERBAYAR PERCUMA SEBULAN + CURSOR NAMA + TOP UP RM10 + TOP UP RM5 + REVIEW BLOG + BLOGLIST FOREVER + BLOGLIST SEBULAN + BANYAK LAGI ! LEBIH 60 PEMENANG DICARI !!!
    Segmen Berlangsung Hanya 13 Hari Sahaja . Semakin Cepat Anda Menyertai,Semakin Cerah Peluang Memenanginya. Jom Join sekarang Juga !!

    jemput join,meriahkan segmen yang neeza anjurkan :)
    http://www.honey-yeo.com/2013/03/segmen-happy-birthday-honey-yeo-cik-fie.html

    ReplyDelete
  9. datang dari GA yang sama,goodluck yer ^__^ (http://merepekgila.blogspot.com/2013/03/first-giveaway-by-miz-rizhani.html)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen ;)