Sunday, 10 March 2013

Cinta Pandang Pertama

Assalamualaikum semua, happy Sunday.

                                 "Pertama kali ku melihat wajah si dia
                                              pertemuan bermula ditaman si kebun bunga
                                              situlah...
                                              mulanya berjumpa bertentangan mata
                       
                                              Mulai dari itu hatiku tertanya-tanya
                                              siapakah gerangan si cantik jelita
                                              kelipan matanya hinggakan aku terpesona"

Ingat tak lagu Datuk M.Daud Kilau yang bertajuk cik mek molek. Lirik lagu tu melambangkan perasaanku sekarang. Cuma tukar lirik yang si cantik jelita je sebab saya bukan l*****n tau. Seriously, saya dah jatuh cinta.

Saya selalu tengok dia dari jauh. Kalau pergi kedai, saya mesti cari dia. Saya dah angau dengan dia. Walaupun dia tak datang dalam mimpi, tetapi dia tetap di dalam ingatan dan sayamempunyai hasrat untuk memiliki dia. Dia milikku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *jerit kuat-kuat sehingga korang rasa rumah bergegar. Kalau bergegar jangan duduk lagi baca entri ini.Korang lari laju-laju kerana mungkin tempat korang kena gempa bumi. Tak kanlah saya jerit sampai bergegar.

Korang nak tahu tak insan bertuah itu? Saya gelar dia sebagai Capital P. Nama penuh dia pulak............Purple bin/binti ungu.*jantina x dikenal pasti.  Bertuah tau purple ni sebab mendapat seorang peminat yang setia dan tidak berpaling-tadah. Huhuhu....* dah mula merepek

Betul....tak tipu. Saya jatuh cinta dengan purple. Tak tahu sejak bila. Mungkin sesaat yang lalu, seminit yang lalu, sejam yang lalu ataupun semenjak keluar dating dengan warna purple tahun lepas. Saya nak kumpul barang warna purple lah. Biar orang panggil Miss Purple. Hihihihi. Ok, mengarut.


* barang kesayanganku *

Cantik kan purple? Apa!tak cantik? Korang pernah makan pensel tak? Nak rasa penangan jolokan pensel purple?


*laptop purple. triple WOW!*

Oklah, cukup sampai di sini sahaja sebelum otak saya dipenuhi dengan warna purple dan sebelum korang muntah purple kerana membaca entry purple ini.

PERINGATAN PURPLE: Kalau korang muntah purple jangan bagi kat saya.
----> Korang sharelah warna kegemaran korang kat kotak komen di bawah ni. :D

                       

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen ;)