Wednesday, 2 January 2013

Segmen Tambah Follower Awal Tahun 2013 oleh Emmymazli

*klik banner untuk join*
Hari ni saya nak join SEGMEN TAMBAH FOLLOWER AWAL TAHUN 2013 OLEH EMMYMAZLI. Setakat ni, saya dah join tiga segment. Banyak tak? Tapi belum tentu saya yang menang. Tak pelah join je semua segment bukannya kena bayar. Menang kalah itu  belakang kira.
Syarat-syarat penyertaan:-)
1~Follow blog Emmymzali ni.2~Buat 1 entry dan letakkan tajuk: Segmen Tambah Follower Awal Tahun 2013 oleh Emmymazli3~Letakkan Banner kat atas tu dalam entry anda dan linkkan ke entry segmen ini 4~Dalam entry anda tu nanti you all tulislah apa yang menarik tentang blog Emmymazli ni secara ikhlas.  Jika ada penambah baikan yang you all rasa Emmymazli perlu lakukan,  you all boleh bagi pandangan sekali dalam entry ni.  No heart feeling okeyy!! 5~Dah siap entry anda.... letakkan url entry anda kat ruangan komen blog ini.  Komen dalam shoutbox tak dikira tau....6~Tarikh tutup segmen ni pada 15 Januari 2013
Antara cara untuk meningkatkan followers ialah menyertai mana2 segments dan contest yang telah diadakan oleh para blogger yang lain. Hadiah akan diberikan kepada 3 orang yang bertuah dan pemilihan melalui www.random.org. *ni yang gementar ni pemilihan secara random. Alah....ibarat cabutan bertuah*

Saya ni masih baru dengan dunia blog ni. Jelingkan mata anda ke kanan. Ok, pandai. Nampak? Saya baru ada 23 followers( terima kasih ). Tapi nak buat macam mana......dah syarat dia suruh tulis pasal blog akak  
Emmymazli. 

Bismillahirrahmanirrahim........

  Blog Emmymazli  yang menggunakan tema pinkish ni dah cukup cantik. Tambahan pula headernya yang comel dan bergerak-gerak tu.....Saya cuma ada dua cadangan je untuk akak Emmymazli.
* Saya cadangkan akak letak scroll box untuk My story, Story di blog saya, Catatan popular dan Blogs I follow. Isi di dalam tu sungguh banyak dn panjang berjela. Kalau letak scroll box mungkin akan nampak lebih kemas dan cantik. 
* Cadangan saya yang kedua pula ialah agar akak buang satu widget yang ada kat bawah blog tu. Yang ada kartun perempuan bertudung dan hellokitty tu..... Isi yang ditulis kat kotak dialogue tu lebih kurang sama je.. Elok buang satu supaya blog nampak lebih luas dan dapat percepatkan loading.

Tarikh akhir pada 15 Januari 2013. 
Sekian, itu sahaja cadangan saya yang tak seberapa ni....Assalamualaikum.

    Senarai Hadiah |  Senarai Pemenang


16 comments:

  1. Assalamualaikum....

    ReplyDelete
  2. dari segmen yg sama..
    done follow u :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya-Allah saya akan follow awak balik.

      Delete
  3. Hi Dear...
    terima kasih join segmen emmy...
    done follow you...
    terima kasih juga di atas pandangan yang diberikan.... Really2 no heart feeling. Insyaallah emmy akan buat penambah baikan di masa akan datang. TQ ^_^

    ReplyDelete
  4. selamat bersegmnt..followed u ;)

    ReplyDelete
  5. jalan2 dari segmen sama. done follow sini.
    http://adikbintang.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-awal-tahun-2013.html

    ReplyDelete
  6. dari segmen yang same.

    done follow u

    ReplyDelete
  7. hai .. saya suka widget surah tu .. blog saya simple sandat2 .. hope sudi follow balik :)

    http://pandamatalebam.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-awal-tahun-2013.html

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum...
    Datang menerjah dari segmen Emmymazli...

    http://nyuting88.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-awal-tahun-2013.html

    ReplyDelete
  9. heyy , newbies here :3
    visit sini :) follow me then i'll followback

    http://ohdanee.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-awal-tahun-2013.html

    ReplyDelete
  10. Dari segmen yang sama...
    Done follow & singgah..:)
    http://sayaaishah92.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-awal-tahun-2013.html

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen ;)