Friday, 28 December 2012

Terima Kasih Semua

Dah lama dah tak update blog ni. Kesian. Ingatkan semalam lepas balik dari makan kat luar nak terus update. Tetapi nampaknya tidak diizinkin. Perut dah kenyang apalagi mata pun mengantuklah. Tapi tiba2 ada cerita DON 2 kat tv, langsung x jadi tidur. Best ceritanya. Lawan2.
Saya cuma nak beritahu hari ni saya dah daftar Ask.fm. Rasa bestlah pulak.Setakat ni saya baru follow Ask.fm Amalina Lee, Nurhafizah, M!Ni_Girl  ^-^ dan Lyssa Faizureen. Kalau ada sesiapa nak tanya pasal Ika, boleh tanya kat bahagian tepi tu. Insya-Allah saya jawab. Tapi soalan yang logic jelah. Kalau yang x logic saya syak anda bukan manusia. Hihihihi.
Kalau korang nak daftar jugak pun boleh. Korang pergi SINI. Dan isilah apa yang patut. Untuk pengetahuan lebih lanjut, sila pergi ke blog akak awet muda ni. Kat situ ada banyak tutorial yang berguna.
Seterusnya, saya nak berterima kasih kepada blog tutorial yang telah membantu saya untuk mencantikkan blog yang sudah tersedia cantik ini *perasan kejap*. Segala tutorial anda amat berguna, amat membantu, amat berinfo dan amat.......amat apa lagi ek?.........amat selamat. Hahaha. Blog tutorial yang bertuah itu ialah.....* jeng!jeng!jeng!*.............*bunyi dram sikit*....:
1. Lyssa Faizureen 
2. Qaseh Hafizah
3. Blog Cik Nurfarah
4. Ceritera Si Gadis Merah
5. Faqihah Husni
6. Melody Berbicara Bersama Nurul
7. Hati Hawa
Sekali lagi saya nak ucap terima kasih kepada tiga orang ini. Yang telah berjasa. * Chewahhh* Satu hari saya bukak blog dan tiba2 saya terkejut tengok ada 4 followers. Fuiyooo. Nak tahu siapa? Baca bawah ni:
1. Teddy Bear a.k.a. Nadia Bloog
2. Nabila chococo berry
3.  Nurul Daya
4. Malulah nak cakap. * tutup mata* Diri sendiri.
Terima kasih ye semua. Trademark saya You Follow, I Follow.

3 comments:

  1. terima kasih;) semoga blog memberi manfaat ;)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Tak sangka ada juga blogger popular yang nak komen kat blog ni.

      Delete

Terima kasih sudi komen ;)