Monday, 31 December 2012

First Giveaway by Shekechik

Semalam saya dah join GIVEAWAY Dyssa Sahhir. Hari ni saya join pulak GIVEAWAY SHEKECHIK. Sekali dah join segment, pasti akan rasa nak join lagi. Hanya 4 pemenang je tau akan dipilih. Rasanya macam peluang nak menang ni tipis je........Hehehehe.
Korang pun joinlah sekali. Dapat hadiah top-up. Jimat sikit duit untuk minggu ni. Syarat-syarat untuk sertai giveaway ni pun mudah je. 
GIVEAWAY ni adalah giveaway yang pertama yang telah dibuat oleh Shekechik. Jadi sama-samalh kita berpadu jari untuk menyertai dan menulis entry pasal Giveaway ni. Kita sokonglah ramai-ramai barulah Shekechik ada semangat nak buat giveaway lagi. Setakat ini, yang join cuma 41 orang, semoga giveaway ni dapat mencapai peserta seramai beratus-ratus orang.
Jom join ramai-ramai. Apalagi kliklah banner ni.Insya-Allah, kalau ada rezeki anda,anda,anda atau anda, akan muncullah sebagai pemenang. Asyik sebut anda je diri sendiri mana? Hi, takpelah kalau tak menang. 
Assalamualaikum, bye2.

New update: Senarai Peserta | Senarai Pemenang

2 comments:

  1. terima kasih dear sudi memeriahkan lagi GA ni..
    Shekechik datang follow sini..
    Good luck !

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen ;)