Friday, 30 November 2012

Perkara Bengang Yang Boleh Buat Orang Bengang

Ok, nak tanya ni tajuk tu gempak tak? Tak gempak? Ok, fine korang punya tajuk tu yang gempak. * merajuk lima saat * Ok, dah habis merajuk. Kalau nak baca bacalah kalau tak nak sila klik anak panah undur di bahagian atas sekali. Bye2. Inilah antara perkara yang boleh buat orang bengang :

  1. Korang baru balik dari tempat kerja atau mana2 sekalipun dan ada orang tanya " baru balik ke? "
  2. Korang keluar bilik air dalam keadaan basah dan ada orang tanya " baru sudah mandi ke? "
  3. Korang sedang menonton tv dan ada orang tanya " tengah tengok tv ke? "
4. Korang sedang seronok menikmati makanan yang melazatkan dan ada orang tanya " tengah makan ke?" 

5. Sebenarnya banyak lagi tau perkara yang kat atas tu nak tulis lagi tapi penatlah... Kita masuk pula bahagian kedua. Saya pasti korang mesti pernah melalui pengalaman seperti di bawah........

Contoh: Ada budak....................................................................... Tolong sebarkan mesej ini kepada 10 orang kenalan anda ataupun korang akan ditimpa malang.

Ya Allah Ya Rabbi, memang rasa bengang betullah. Rasa takut dan bersalah pun ada juga. Tak tahulah nak cakap macammana. Mesej macam tu biasanya kat facebook atau hantar mesej kat handphone. Korang kalau ada perkara yang membengangkan korang silalah sharekan kat bahagian komen. Terima kasih. Bye2.

Salam sayang daripada Ain Ika.
 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen ;)